Thursday, January 21, 2010

JAHIT MANIK

Tadi aku dpt call lg the one customer nak antar jahit manik...wah..bertambah rancak...bisnes aku skrg..hehe..berkat kesabaran aku mnunggu customer...suka bebenor aku main2 manik ni..ntah nape...kdg2 sampai hubby aku pon tlong kutip skali manik2 aku yg bertaburan...so smnjak2 2 mnjak ni aku quit busy aa..asyik jahit manik je...

Pastu lak dah lama aku tak update blog bisnes jahitan manikku ku tu adess....bersawang udah blog tu..http://www.yaniehud80.blogspot.com blog jhitan manikku...nnti aa aku update ada design2 baru ni...dah berhempas pulas aku aku mncari design2 yg terunggul gitu..ceewaaahhhhhhhh....

Kalau tak pasal mak aku yg mngenalkan aku kat dunia jahitan manik...sure aku tak tahu pe2...wahh...bole wat duit aa..tapi tak smua nak hntar jahitan manik ni...rmai ckp mahal gile...nak wat camne kos jahit manik pon dah mahal..mne nak beli manik ler..msti nak pkai manik made in japan baru ok..mane nak labucinya..kasi lip lip lap sket...ada plak customer aku ckp x berbaloi nak antar jhit manik ni...skali wat dah mkn smpai rm35 ke atas...ades...lain org lain pndapatnya...so terpulang le pd setiap individu...dan aku x memaksa pon sapa2 antar tempahan kat aku..kalu ada alhamdulillah..ada ler duit2 sket2...

Pe2 pon idup jahitan manik..hehe..love beading....

No comments:

Post a Comment