Tuesday, February 2, 2010

TIDO....LETIH

nape sejak akhir2 ni aku slalu jer rasa letih..tak berupa....hehe..bkn preggnat sbb aku baru pas priod..mybe aku kurang exercise kot...dlu berat bdan aku x ler naik mendadak camni...skrang ni Allah...gemuk smcam...n aku tak salah kan org ckp aku gemuk...mmg aku gemuk pon...sndiri bdan trasa dah naik...pdahal aku x mkn byk...tido siang pon kurang...ada kslahan teknikal kot...hehe

letih wlaupon kdg2 aku wat kje sket jer...skrg ni aku cuba berjalan kaki dlm kwasan prumahan aku..mne tau berkat aku berjalan ni bole susut sket..nak ambil ubat2 lain spaya tahan letih bkn ok pon...ni tak sebab lain ....sbb kurang exercise...dlu sblom kawin siap exercise...erobik..yoga..smua wat...skrang malas jer...sbab badan cepat lemah..

so kene exercise ler ni..cayokkkkkkkkkkkkkk.....ishk2....berat punggung je..hehe

2 comments: