Sunday, February 7, 2010

BELI AJA...



Heee..smlm..weekend aku kuar dgn hubbyku...berjalan2 ler katakan...hati ni nak beli kasut...tapi kalu leh aku x nak ler beli kasut mahal sngat..yer aaa aku kan suka wat koleksi....kasut mnjadi pujaan ku...so bab harga murah ke mahal x mnjadi soal...begitu gak jnama nya...janji selesa...

So aku rembat ler satu kasut ni kat Megamall...ada price... aa..jnama ntah apa2 apple..hentam jer le...hrganya rm39.90...tp de diskaun utk pnghabisan stok...rm15...sape x nak aku rembat ler spasang size 6..spatutnya aku pkai size 5..tapi aku try size 6 lg selesa..aku ni x suka pkai high hell yg runcing tu..jd aku pkai hell yg flat n tebal...x ler gayat sngat..hehe

Pastu kitaorg mkn kat Taj...pekene mee goreng mamak...ngan laici ais..mkn jap...pastu gi Kuantan Parade aku gi ler tempat jual buku2 agama...rembat ler dua buku agama kat Darul Ansar...al-matsurat n Manzil....matsurat aku ntah hilang ke mana...Manzil ni bgus utk mngelak bencana...bukan mahal pon dua2 harga rm1.50..dah beli dua baru rm3...yer aa...buku2 agama ni..aku wat koleksi...de msa baca..utk pengetahuan..aku pon bkn muda lg...dah abis pon zman enjoy..hihik...

No comments:

Post a Comment