Wednesday, December 9, 2009

SALAM DARIKU

Aku bukan lah pnulis yg handal dlm pnulisan...just to writing....anyway..aku dtg dari kalangan family sederhana dlm sgala hal..everthingnya sderhana..mak n ayah aku yg mmbesarkan aku sampai le aku dah msuk umur 25thn..dan mnempuh alam perkahwinan....n now usia perkahwinan ku dah mnjangka 4 thn...

So hidup tak sentiasa nya sempurna....kadang2 penuh dgn liku2nya...tapi aku sbg wanita dan mnusia redha dgn ketentuan yg MAHA ESA....tapi aku bersyukur kepada Allah kerana wlaupon aku dan suami sampai skrg tidak dikurniakan zuriat tapi aku hidup dalama kebahagiaan..walupon ada pertngakaran dalam hubungan kami....tapi itu adalah lumrah dalam rumahtangga...bak kata ibu ku jangan berumah di tepi pantai kalu takut di lambung ombak....so pahit dan duka harus ku harungi....

Saat2 manis bersama family ku takkan ku lupa...ibuku ler pemberi smngat dan kata2 peransang..kepada ku salam ni...aku sbagai anak yg terlalu degil...dan memberontak menguji ketabahan ibu ku selama ni...

Suamiku.....adalah jantung hatiku..tanpa dia...patahlah sebelah sayapku...kedegilanku membuatkan dia teruji...aku beruntung mndapat suami spertinya...i love u abg...thanks for everthing..u always in my heart....

No comments:

Post a Comment