Saturday, December 26, 2009

AHAD YG INDAH

Allah pagi ni indah sungguh...walupon pagi ni aku bngun lambat..dlm kul 9.50..ahakss...tp terasa otak rest segar je..mcm di awangan2...aku bkn sngaja nak bngun lmbt hari ni...smalam tido lmbat sngat..borak2 dgn hubby..yer aa..slalu jrang sngat nak borak2 dgn hubby...yer dia busy je kje pegi pagi lek mlm...hari ni je dia gi kdai lambat sket...

Pagi ni cuaca tak mnentu kdg2 mendung pastu ujan renyai2 sket..anyway pagi ni rutin aku gi psar dkat umah..beli lauk2 n sayur2an sket...mahal betol lauk skrg ni..mybe musim tengkujuh harga lauk pon mlmbung ler...ayam jer le ok sket...aku berjalan kaki ke kdai dgn tabahnya..hehe...yer aa baru kurus sket..bkn x de kete..aku pon bkn cekap sngat bawa kete...jln kaki pon dah leh exercise aaa..

Hari ni aku tak wat breakfast...aku belikan nasi kerabu utk ku favourite tu...n my hubby nasi minyak...dia bkn tak bole mkn nasi kerabu katanya sbb nasi kerabu tak de berkuah lekat..haha..tp nasi kerabu marvelous aaa....nyum22....

No comments:

Post a Comment