Thursday, December 17, 2009

oooo balek kampung...

Gambar di umah family aku di padang tengku,kuala lipis...ni rumah kdua family aku..yg sbetolnya family aku mnetap di kuantan..so snang sket de umah di kuala lipis..kalu balek kampung bole ler balek ke sini...besh aaa

walaupon dah 3 hariku balek ke kuala lipis..tapi tak ketinggalan lagi untuk aku coretkan dlm blogku ni...hushh letih sngguh aku naik bas dari terminal makmur kuantan kul 8.30pg smpai kul 2.00 ptg ke kuala lipis....sendat rasanya dok dlm bas...so di sini aku letakkan skali gmbar suasana dlm bas transnasional yg aku naik..yg beshnya aku dok kat tmpat satu sit saja pdahal aku beli tiket utk yg ada 2 sit..so bole ler dok sorang2....ngeh2...gmbr tak brapa clear..goyang2 dlm bus...

1 comment:

  1. haiii..salam kenal..
    kunjungan balas dari saya.. saya dapat link awak ni kt blog saya yang x aktif.. awak follow saya kat situ.. jadi, saya nak ajak awak follow saya kt blog yang aktif..

    ni link dia..
    http://www.lovenafira.blogspot.com/
    jemputlah ke sana..:)

    mekasih~

    ReplyDelete