Friday, March 14, 2014

SEDIHNYA HATI INI

Macam mana rasanya ahli keluarga MH370 yang sedih,pilu....macam tu juga rasa dalam hatiku ni...adakah selama ni aku selalu memendam perasaan...aku marah aku marah bertempat...dah banyak Allah uji aku macam2...tak terkira nak menanggung....tapi aku cuba untuk tabah menghadapinya...kadang2 dalam hati aku menangis...tiada tempat untuk aku luahkan kepada sesiapa...hanya Allah sahaja tempat aku nak meluahkan isi hati ni...blog bukan tempat untuk meluahkan perasaan....apa yang aku rasa dan lalui hanya diri sendiri je merasainya.....andai takdir menentukan segala2nya aku redha...banyak untuk aku cuba perbaikinya...Aku manusia yang lemah...lemah dalam ujianmu YA Allah....ujian demi ujian yang KAMU berikan aku terima dengan redha....andai Allah menjemput aku hanya setika dimuka bumi ni aku redha...setakat ni sahaja hayatku..aku pernah rasa berputus asa dalam hidup...tapi kali aku rasa im give up..give up...mana semangat yang aku kumpulkan dulu..............semangat untuk meneruskan sisa2 hidup...tengok anak berjaya sampai ke manara gading..sampai ler jinjang pelamin......mana semangat tu semua..YA Allah berikan aku semangat dalam ujianMU...mungkin aku ada melakukan kesilapan...kesilapan yang aku tak nampak......hanya satu kupohon berilah aku kebahagiaan.....kerana kebahagiaan itu dah lama hilang dalam diriku...permudahkanlah YA Allah...

4 comments:



  1. توفر الشركة لعملاؤها الكرام الكثير من خيارات و برامج عمليات تنظيف المنازل
    شركة تنظيف منازل بالجبيل
    وخبرتنا العملية و استطلاعنا الدائم لسوق خدمات تنظيف الشقق يؤكد لكم عملاؤنا الكرام انكم حتما ستجدون ما يناسب
    احتياجاتكم ضمن شرائحنا المختلفة والمتعددة المصممة خصيصا لتلبى مختلف احتياجاتكم فى اعمال تنظيف المنازل بالجبيل
    تنظيف المنازل بالقطيف انتشر بكثرة بين الناس لضمان الحصول على افضل اسعار تنظيف الشقق ذلك لأن شركات التنظيف لديها من
    العمالة ما يكفي لأنجاز المهام فى اقل مدة زمنية، ايضاَ كل شركة تنظيف من المفروض ان يتوفر بها ماكينات تنظيف مخصصة فى
    تنظيف الفلل و تنظيف القصور ونظافة المنازل وكل ماكينة تنظيف تقوم بمهام معينة يصعب على ربة المنزل القيام بها بمفردها
    مثل تنظيف القماش و لهذا يفضل إسناد المهمة إلي افضل شركة تنظيف منازل بالقطيف شركة تاج الافضل دائما 0551844053
    شركة تنظيف بالجبيل
    شركة تنظيف سجاد بالجبيل
    شركة تنظيف شقق بالجبيل
    شركة تنظيف فلل بالجبيل


    شركة تنظيف مجالس بالجبيل
    شركة تنظيف منازل بالقطيف
    شركة تنظيف مجالس بالقطيف
    شركة تنظيف سجاد بالقطيف
    شركة تنظيف شقق بالقطيف

    ReplyDelete