Wednesday, May 18, 2011

'Selamat hari ibu'

Ni contest di anjurkan oleh JOEGRIMJOW...CONTEST SELAMAT HARI IBU....
juga tajaan dari Faridzulasyraf.com dan Denaihati.com......hadiah2 diorang yg sponsor...
so bermulalah ceritaku....
'
'
'
'
Tiada hadiah yg mahal2 utkku hadiahkan pada ibuku...cukuplah hanya ucapan ringkas SELAMAT HARI IBU kepada ibu sahaja dan sedikit kek yg ku buat khas untuk ibuku..
Banyak yg terpahat didalam memoriku..sempena hari ibu ni..pengorbanan yg paling besar ibu ku..atau 'mak'panggilanku pada ibuku..apabila aku dan suamiku mengalami zaman kejatuhan..pada masa ini kami mengalami masalah kewangan yang teruk..ibuku..sanggup menerima kami berhijrah dari Kuala Lumpur ke Kuantan..penempatan familyku di Kuantan..pada masa tu juga..makku mengeluarkan sejumlah wang yang banyak untuk menolong kami termasuklah dari segi menjelaskan pembayaran kereta kami bulan2..nasib pada masa tu..suami aku dapat pekerjaan yang baru walaupun tak seberapa...dikala aku mengandungkan anak yg pertama..aku mengalami tekanan yang terlalu kuat..sehingga menyebabkan aku keguguran...itu menambahkan kesedihan aku lagi..tapi makku tetap disamping aku memberi perangsang dan nasihat..supaya aku tabah dan menjadi wanita yg kuat melalui liku2 hidup...tak nafikan aku seakan2 hilang arah tujuan..tekanan yang menimpa2..masakan tidak umur aku masa tu baru 25thn..masih terlalu muda..tapi sekarang genap 31thn..aku dah terlalu matang melalui kesusahan dlm hidup...dan mengharunginnya dengan tabah..ni lah segala berkat..sokongan yang diberikan oleh ibuku..sekarang aku menjadi WANITA yg kuat..tanpa goyah dan cepat menangis...
BUAT IBUKU RUSNIDA JAMALUDIN.. TERIMA KASIH MAK..
kerana anak mak dah jadi kuat sekarang ni..
dan I LOVE U VERY MUCH n
SELAMAT HARI IBU.....:)



1 comment:

  1. thx u
    keputusan pukul 12 nanti hari ni ya
    jangan lupa tengok2 =)

    ReplyDelete