Thursday, May 26, 2011

"SAYA SAYANG DIA"


So aku berminat nak join contest ni..hehe..orang yg paling aku sayang adalah
'
'
'
'
'
'
Sape lagi kalu tak my baby Ahmad Mustaqim atau panggilan manja aku padanya akim..
kadang-kadang aku panggil dia baby atau buntat..
yerlah mana aku tak hargai sangat2 anak aku ni..
sebab 4 thn aku menunggu nak dapatkan anak...
tup..tup..tup..bila dah dapat ni hargai sangat le..
sayang..sayang juga..kalu tak betol ada gak aku marah anakku..tapi dgn cara berhemah le..
keletahnyanya mencuit hati betol..
dah ler suka memanjat...
favourite dia mkn aiskrim n coklat....
kalu nak satu benda2 mesti akim sebut..nak..nak..nak..nak..tu jer lah dia tahu..hehe
but I LOVE HIM...
semoga akim menjadi anak yg mendengar kata,juga menjadi anak yg soleh dunia n akhirat..
MAMA LOVE U BABY..

aku tag

meera
leeya
izzah

No comments:

Post a Comment