Sunday, March 28, 2010

MAKEOVER TUDUNG GIVEWAY


Ni lagi satu giveway yg aku masuk...macam besh jer...bab2 sulam2 manik2 ni aku minat ler..so disini aku sertakan syaratnya skali:
1) Jd follower & add blog ni dalam blog list anda ( sesiapa yang belum jadi follower)

2) Letak banner contest di sidebar blog anda dan banner mestilah di'link'kan terus pada

entry ni


3) Kat entry anda tu,nyatakan KENAPA ANDA YG PALING LAYAK UTK TERIMA

GIVEAWAY NI.....
kerana saya amat meminati bidang sulaman,ini juga akan memberi saya semangat untuk menceburi bidang sulaman ini..

4) Setelah siap entry anda, sila tinggalkan jejak di bahagian komen supaya saya boleh

menjengah entry anda (bagi link untuk entry tu sekali..

5) Pemenang akan dipilih ikut ske hati sy..hehe..sape yg kreatif lg cerah peluang nk menang

6) Tarikh tutup penyertaan adalah pada 29 April 2010 tepat-tepat pada pukul 12.00 tengah
malam.

9) Pemenang akan diumumkan pada
30 April 2010.

No comments:

Post a Comment