Thursday, April 7, 2011

CONTEST BELOG CIK KUMBANG

So sebab blog cik kumbang ni merah hitam aku guna font merah..hehe
Aku tertarik betol tgk blog cik kumbang ni...cantik aa...kreatif...wow
so disebabkan tertarik biar debom aku join gak contest ni..

sebelom tu aku tag:
meera
izzah

disini juga aku sertakan syarat2nya sekali:

1.Follow Belog Cik Kumbang...
[xmo follow pun it's ok...cik kumbang xmo paksa2...sebab biarlah orang follow blog kita tu dengan hati yang ikhlas..betul x? ^__^]
2.Mesti ada blog [only dot blogspot dot com ]
3.Buat satu entry dengan tajuk Contest Belog Cik Kumbang
amik banner tu sekali and make sure link kan terus ke blog cik kumbang or link ke entry contest nie
4.then bila da settle, drop link entry korang kat komen bawah nie ^__^
5.Tarikh tutup:20 April 2011
6.last but not least tag 2 orang kawan

1 comment: