Sunday, March 27, 2011

PA&MA

Majalah PA&Ma sekarang adalah majalah favourite aku sekarang...wow..isi2nya sngguh padat...itu yg membuat aku jatuh cinta pada majalah PA&MA..
Aku start membeli majalah ni bila anak aku dah masuk 10bln...walaupon dah terlambat beli..tapi banyak manfaatnya...
Dari segi pemakanan anak kita,kesihatan ibu n anak,cara2 mendidik anak,pertandingan utk anak2 n siibu...
Tapi yg paling aku suka baca tentang peringkat pertumbuhan anak dr 0bln-4thn...dari situ le aku dapat memahami serba sedikit tentang perkembangan baby aku...
Yang paling best dari majalah ni kite dapat sedikit pengetahuan tentang anak2 kita...yer lah dari anak lahir lagi,aku bukan tahu sangat tentang penjagaan baby...nasib baik ada tunjuk ajar dari mak aku...dan yang bole aku simpan sampai bila2 dari majalah PA&MA...
Syokkan jadi ibu ni..walaupon kurang tido...wat pulak sekarang anak aku kene campak lagi ler kurang tido...
So selain membeli majalah PA&MA kite bole klik di link http://majalahpama.com.my

No comments:

Post a Comment