Tuesday, July 6, 2010

FB..FB..FB...masyuk

FB lebih kata pnjangnya facebook...gile betol aku skrang ni dgn fb..thap gaban aa...dulu msa mula2 wat tak kisah jer..nak buka pon malas..tapi bile tgk ramai kwn2 wahhhhh...makin hebat aku buka fb..tak kira budak ke kecik sampai le dah jadi datuk nenek smua de fb belaka.....hahaha..penangan fb betol...

Mula2 aku nak off akuan fb...(dlm kata lain tak dpat nak uraikan..:((.....)tapi sayang lak dlm tu ler aku jejak kasih kwn2 ku....sampaikan kwn aku tadika pon leh jumpa balek..aduhaiii..seronok aaaa..seronok tahap gaban..ngeh22...

Hopefully aku sentiasa berhubung dgn kwn2ku..hepi aaa..bole ilang stress sket....bak kata orang kadang intenet ni salah satu utk mnghilangkan stress...so...bole ler ilang sket2.....

Apa2 dah penat bkerja or jaga anak..dok kjap dpn pc or laptop..ngadap ler tenet kjap...tapi jangan sampai abaikan tanggungjawab aa....naya nnti dapur tak berasap...tak makan laki kita..hahahahaha..:PPP

2 comments:

  1. hehe...saya pun sama..pape rasa syukur juga kita jumpe smula kat FB kan kak..dlu sume cam budak2 jer..skang sume da jd mak2..ehe..selamat ber FB..dapur kita kena maintain kan berasap,perut hubby bia sedap.ahaks!

    ReplyDelete